Isnin, 3 Ogos 2020

Port baik... Salmon Grill meletoppp... Janda Baik

Lama sudah tak bersiaran..

Kali ni  aku nak pos pasal makan-makan je. Port baik untuk kaki-kaki bikers....selain makan-makan, boleh kona leppp  🏍🏍🏍🏍🏍 kat Karak n naik Janda baik..😂

Port kita adalah Nero Bianco Deli di Janda Baik..




Alamat - > Lot 5474 Kpg Cheringin Tengah Jalan Utama Janda Baik Pahang, 28750 Bentong, Malaysia 

Target aku kat sini makan je....santai abisss....Ni yg paling aku suka... Salmon Grill..... aku mmg x lalu salmon.... tah kenapa kat sini boleh makan lah pulak...

Selain tu, ada jugak menu lain... ni yg aku makan je...


Menu-menu lain banyak lagi...👇


Antara menu-menu...


Okey lah tempat ni....untuk santai-santai





Tapi biasa lah.... Sabtu & Ahad biasanya ramai...hari-hari biasa kurang sikit orang....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ubat KUMUR terbaik... tak manis...tak pedas..tak perit sangat. bactidol

Saja nak share ubat kumur ni...  sakit tekak...nak telan sakit...gusi bengkak... sakit gigi.. Korang guna je ubat kumur ni..BACTIDOL nama di...